بازسازی زیر ساخت دومین شرکت بزرگ کشتیرانی جهان با استفاده از سیتریکس

یکپارچه سازی زیرساخت خطوط کشتیرانی کروز با استفاده از سیتریکس

شرکت Royal Caribbean Cruises دومین شرکت بزرگ کشتیرانی جهان واقع در میامی است. این شرکت شامل شش برند معروف از جمله Royal Caribbean International ، Celebrity Cruises و  Azamara Cruises است که با مجموع ۴۲ کشتی در سراسر جهان در حال فعالیت است.

این شرکت از اواخر دهه ۹۰ جهت ارایه برنامه های کاربردی حیاتی خود در مراکز تماس شرکت در سراسر جهان، از تکنولوژی سیتریکس بهره می برده است؛ لیکن در سال های اخیر هنگام شروع به کار مراکز تماس جدید به دلیل زیرساخت قدیمی بسیاری از آن ها با مشکلات اتصالات و ارتباطات منسوخ شده مواجه شدند. طی بررسیهای به عمل آمده از سوی Jeanine Graham-Bellamy مدیر فناوری شرکت دریافتند با توجه به اینکه تمامی مراکز تماس، دیتابیس منحصر به خود را دارند اتخاذ رویکردی جدید برای یکپارچه سازی زیرساخت مراکز به منظور استفاده بهینه از کلیه قابلیت های محیط سیتریکس ضروری است.

تیم IT شرکت با همکاری Forthright Technology و Citrix مشکلات زیرساخت موجود را ارزیابی کردند و در قالب سند ۳۵۰ صفحه ای، راهکاری برای ایجاد یک مدل متمرکز ارایه دادند.

مشاوران Forthright و Citrix  زیرساختی یکپارچه برای مدیریت ساده تر و عملکرد بهتر در سطح جهانی ایجاد کردند. امروزه Citrix XenDesktop برنامه هایی چون Microsoft Windows desktops را به سرویسی که در هر لحظه در اختیار صدها کاربر به صورت همزمان قرار می گیرد تبدیل کرده است، Citrix XenApp امکان مدیریت مجازی و متمرکز  ۱۷۵ برنامه را برای اپراتورهای کروز پایگاه های داده ای که به تازگی به صورت یکپارچه فعالیت می کنند، را فراهم کرده است. Citrix XenClient نقش بسزایی در تسهیل مدیریت هزاران دسکتاپ مجازی در سراسر جهان دارد. فناوری Citrix CloudBridge قابلیت بهینه سازی WAN و اتصال یکپارچه به ابر را در فضای شرکت ها فراهم کرده است، Citrix NetScaler ADC  موجب بهبود Load balancing به منظور دسترسی بهتر و ارتقا امنیت شده است. در نهایت سرویس Citrix Provisioning مدیران شبکه را در ارایه کامپیوتر های مجازی در هر لحظه به صورت انفرادی و یا  shared disk image، بدون نیاز به مدیریت و patch جداگانه سیستم ها، یاری می کند.

مزایای کلیدی

 

کاهش قابل ملاحظه هزینه های راه اندازی مراکز جدید

محیط سیتریکس جدید، شرکت Royal Caribbean را در توسعه زیرساخت ها با هزینه پایین یاری کرده است، که این امر موجب صرفه جویی در هزینه های عملیاتی شده است؛ با این راهکار شرکت به جای سرمایه گذاری در ایجاد دیتاسنترهای مستقر در هر یک از مراکز تماس، اعتبارات خود را در بهینه سازی زیرساخت های دیتاسنتر متمرکز خود سرمایه گذاری می کند.

 

تسریع عملکرد و ارتقا قابلیت اطمینان

Royal Caribbean با استفاده از زیرساخت قوی و یکپارچه امکان ارایه سرویس های سریع و در دسترس با حداقل بار کاری مدیریتی برای تیم IT خود در ایالات متحده ، را فراهم کرده است. McElwayne می گوید: ”  ما شاهد کاهش ۳۰ درصدی ترافیک داده به دلیل استفاده از سیتریکس به منظور ذخیره سازی اطلاعات هستیم، این نوع فشرده سازی و تسریع در ارسال اطلاعات موجب ارتقا اطمینان و عملکرد سیستم شده است”.

 

ارتقا رضایت مشتریان

تکنولوژی سیتریکس موجب ارتقا بهره وری کارکنان مراکز تماس شده است که منجر به بهبود سرویس های ارایه شده به مشتریان می شود. Scott Hartman سرپرست بخش رزرو Royal Caribbean می گوید: ” با استفاده از سیتریکس امکان ارایه ساده تر حجم عظیمی از اطلاعات به مراکز تماس وجود دارد، این مساله در بهبود کلیه مراحل پردازش و ارایه آخرین دیتا به هر یک از Agent کمک شایانی می کند بدین ترتیب هریک از مراکز قابلیت پاسخگویی و کارایی بهتری خواهند داشت در نتیجه رضایت مشتریان را جلب می کنند.”

 

پیش بینی

Royal Caribbean  درصدد بهبود فرآیند های صورت گرفته در داخل کشتی و خارج از آن، از طریق بکارگیری سیتریکس است، به عنوان مثال کارمندان با استفاده از محیط BYOD، امکان دسترسی امن به اطلاعات شرکت را،از طریق تلفن های هوشمند خود، خواهند داشت. این سطح از دسترسی و اطمینان نقش بسزایی در ارتقا  کیفیت ارایه خدمات به مشتریان ایفا می کند.

 

در ادامه می توانید فیلم کوتاهی در این باره را مشاهده نمایید.

 

 

تسریع عملکرد ، Citrix XenDesktop، ارتقا قابلیت اطمینان ، Citrix XenApp، سیتریکس ، Citrix XenClient ، شرکت کشتیرانی کروز ، Citrix CloudBridge ، کاهش هزینه ، مجازی سازی نرم افزار ، مجازی سازی دسکتاپ ، رضایت مشتری ، ارتقا امنیت ، کاهش ترافیک ، بهبود پردازش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *